Kamis, 19 November 2015

Tips Untuk Rawatan Berkesan kuku Kulat - Satu Ringkasan Semua Menyembuhkan Paling Popular

Tips Untuk Rawatan Berkesan kuku Kulat - Satu Ringkasan Semua Menyembuhkan Paling Popular

Kulat kuku adalah sangat memalukan dan boleh menjadi masalah besar untuk anda jika majoriti masa anda dihabiskan di khalayak ramai. Ia membuatkan seseorang berasa sangat janggal yang juga boleh menyebabkan penurunan tahap keyakinan. Sebaliknya jika jangkitan ini tidak dirawat dalam had masa yang selamat, maka satu-satunya ubat yang akan ditinggalkan mungkin untuk memotong dan membuang kuku dijangkiti dari luar badan anda.

Berikut adalah beberapa penawar paling popular sepanjang masa yang saya telah mengumpul dan diringkaskan untuk anda dari seluruh Internet.

Penyembuhan no 1.

Penawar yang pertama adalah dengan menggunakan cuka putih mudah. Pada zaman dahulu apabila sains tidak berkembang secukupnya untuk memberi rawatan lanjutan untuk kulat kuku, manusia menggunakan cuka putih tadi untuk menyembuhkan apa-apa jenis kulat dengan berkesan. Saya yakin bahawa setiap satu mempunyai cuka ini di rumah anda. Jadi apa yang anda perlu lakukan adalah untuk menyerap kawasan yang dijangkiti dalam cuka ini untuk sekurang-kurangnya 20 minit sehari dan selama 4 minggu. Pastikan bahawa anda tidak walaupun satu hari atau penawar akan mula meninggalkan keberkesanannya. Walau bagaimanapun, saya tidak menjamin anda menghilang lengkap cendawan dari kuku anda selepas semua itu bergantung kepada tahap kulat yang anda ada.

Penyembuhan no 2.

Penawar kedua juga menggunakan cuka, tetapi ia tidak cuka yang dinyatakan di atas, bukan ini dikenali sebagai cuka epal cider. Anda perlu melakukan perkara yang sama dengan cuka ini seperti yang anda lakukan dengan yang ditekankan di atas. Hanya memohon selama 20 minit dan selama 4 minggu. Walau bagaimanapun, cuka biasa adalah lebih berkesan daripada yang satu ini.

Penyembuhan no 3.

Wap sapu Vick adalah satu lagi hasil daripada kerja keras sains. Ia mengandungi ciri-ciri seperti yang dapat menyembuhkan kulat sangat cepat. Anda boleh membelinya dari mana-mana kedai perubatan berhampiran rumah anda. Memohon ini Vick dua kali sehari secara langsung di kawasan yang dijangkiti dan anda akan mula mengalami keputusan dalam tempoh seminggu. Sebaliknya ini juga bergantung kepada tahap jangkitan yang anda ada.

Penyembuhan no 4.

Sekali lagi, satu keajaiban sains kita bertambah baik! Listerine pencuci mulut juga digunakan untuk merawat kulat amat berkesan dan cepat. Hanya rendam kawasan yang dijangkiti dalam Listerine selama dua puluh minit sehari. Ini akan membunuh kebanyakan bakteria yang bertanggungjawab untuk pertumbuhan kulat.

Tunggu, saya mempunyai satu lagi penyelesaian yang cepat kuat, murah dan menjulang-julang untuk kulat kuku.

Saya sendiri mengalami kulat kuku jari ini. Satu-satunya kaedah yang murah dan berkuasa saya mendapati untuk menyembuhkan jangkitan ini dikenali sebagai "Nail bahawa kulat selama-lamanya". Satu kaedah yang sangat besar dan perkara yang paling baik yang saya suka tentang hal itu adalah bahawa ia mula memberikan hasil dalam tempoh 24 jam. Semak kotak sumber saya di bawah untuk maklumat lanjut.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar