Minggu, 22 November 2015

Penyalahgunaan Alkohol - Biarkan Herba Membantu Anda Mengatasi Ia (Bahagian 2)

Penyalahgunaan Alkohol - Biarkan Herba Membantu Anda Mengatasi Ia (Bahagian 2)

Jika anda telah mengakui masalah anda dan kehadiran alkohol mengakui, langkah seterusnya yang besar adalah untuk memilih bantuan yang terbaik dan rawatan yang paling sesuai. Alam menawarkan pelbagai pelbagai herba mampu membantu anda mengatasi penyalahgunaan alkohol dan ini adalah seperti yang dinyatakan dalam artikel tersebut.

Campuran 50 gram daun pasli, kulit daripada satu oren dan kulit limau satu. Tanamkan campuran dengan segelas air mendidih dan terus mendidih berwarna selama 15 minit di atas api kecil sehingga separuh daripada kapasiti awal kekal. Minum merebus sebelum tidur.
Campurkan kuantiti yang sama herba daripada centaury biasa, wormwood dan thyme. Tanamkan 3 sudu besar campuran herba dengan segelas air mendidih. Isikan botol termos dengan berwarna dan serahkan kepada minuman selama 2 jam. Selepas itu, tuang merebus dan mengambil sudu itu 4 kali sehari selama 2-3 bulan.
Campurkan 200-250 gram vodka dengan 2 bay-daun dan akar pasli cinta. Tinggalkan berwarna untuk minuman selama 2 minggu dan minum dengan serta-merta. Merebus akan mengisi anda dengan rasa meluat dengan alkohol.
Tanamkan 6 sudu herba pasir halia liar dengan setengah liter air mendidih. Tinggalkan berwarna untuk minuman selama 14 hari di tempat yang gelap. Pada waktu pagi minum 100 mililiter merebus diikuti oleh 100 mililiter vodka. Mengulangi prosedur di pertengahan hari, tetapi pada waktu petang minum hanya 100 mililiter vodka. Ia akan menyebabkan muntah. Minum sehingga 300 mililiter vodka. Muntah akan disambung semula. Selepas itu, minum 100 mililiter merebus. Keseluruhan prosedur akan menghapuskan kecenderungan untuk alkohol.
Tanamkan 2 sudu besar daun bearberry dengan segelas air dan rebus berwarna selama 15 minit. Tuang merebus dan mengambil sudu itu 5-6 kali sehari.
Ambil 2 sudu besar wormwood, 2 sudu besar lindung nilai hisop, 2 sudu besar pudina, 2 sudu besar yarrow biasa, satu sudu thyme, satu sudu akar taman Angelica dan satu sudu beri Jintan saru. Mengurangkan herba untuk kepingan kecil dan kacau sehingga sebati. Tanamkan satu sudu campuran herba dengan segelas air mendidih. Tinggalkan berwarna untuk minuman selama 10-15 minit. Minum 3-4 gelas merebus segar dalam masa sehari selama 10 hari. Sambung semula prosedur selepas 3-5 hari dari gangguan.
Anda tidak sepatutnya membiarkan alkohol mengatasi anda. Anda harus tuan keadaan dan mengelakkan terlepas mungkin peluang terbesar dalam hidup anda. Alkohol telah merosakkan pelbagai nyawa. Jangan biarkan hidup anda menjadi seterusnya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar