Kamis, 19 November 2015

Stop Berpeluh dan Mulakan Hidup Muat Turun - Takut No More

Stop Berpeluh dan Mulakan Hidup Muat Turun - Takut No More

Salah satu masalah yang dikemukakan oleh kehidupan remaja adalah peluh berlebihan. Tiada remaja ataupun membesar dalam hal ini akan mahu ditangkap atau dilihat dengan kesan ketiak. Untuk mengatakan bahawa kesan hitam ketiak adalah pandangan hodoh perkara ringan. Walau bagaimanapun, rasa tidak selesa dan kebimbangan yang pergi bersama-sama dengan keadaan ini adalah lebih buruk lagi. Sebagai sentiasa sedar tentang perasaan yang melekit di ketiak peluh-direndam anda, kehilangan fokus kepada apa yang anda perlu bekerja pada dan rasa malu yang anda rasa setiap kali orang akan mengindahkan mereka kesan yang anda sangat cuba untuk menyembunyikan boleh selari dengan neraka hidup, terutamanya jika ini telah mengganggu anda sebahagian dari hidup anda.

Sudah tentu, anda cuba untuk menyelesaikan masalah ini. Anda mencari penyelesaian dan cuba setiap seorang daripada mereka tidak berjaya. Anda mengambil nasihat; mencari buku-buku membantu diri dan mungkin juga pergi terapi. Namun semua ini seolah-olah bekerja. Anda percaya bahawa anda telah mencuba setiap cara penyelesaian yang mungkin untuk menyelesaikan masalah, dan anda akhirnya bersedia untuk menerima bahawa kesan ketiak akan menemani anda untuk sepanjang hayat anda.

Dan kemudian sesuatu yang berlaku. Sebuah buku yang membentangkan penyelesaian terbaik berhubung keadaan peluh berlebihan anda akhirnya datang untuk hidup. Seperti hadiah dari langit di atas, anda mendapati buku ini, dan dalam 2 minggu, masalah yang anda telah bertanding dengan diselesaikan dalam tempoh masa yang lebih pendek daripada yang anda boleh bayangkan. Dan dalam sekelip mata, anda mendapati diri anda melakukan perkara yang anda sentiasa takut untuk melakukan.

Buku yang sedang disebut dipanggil "Hentikan berpeluh dan Stop Hidup" dan ditulis oleh Mark Ramsey. Buku ini bertujuan untuk mereka yang mempunyai masalah peluh berlebihan selama yang mereka boleh ingat, dan hampir pada titik menyerah dalam mencari penyelesaian. Anda boleh memberi sehingga menjadi terdesak sekarang dan hanya menikmati kehidupan yang anda sentiasa mahu untuk hidup. Buku ini boleh didapati dalam bentuk digital jadi "Hentikan Berpeluh dan Mulakan Hidup" turun boleh dengan mudah diperolehi.

Selepas mendapat salinan buku ini, anda tidak lagi takut untuk menghadiri tarian dan perjumpaan sosial, anda boleh berhenti fussing mengenai lengan baju anda, dan anda tidak akan takut untuk keluar lagi pada hari yang cerah panas.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar