Kamis, 19 November 2015

Hedge Hyssop - Cari Hartanah Penyembuhan Herba

Hedge Hyssop - Cari Hartanah Penyembuhan Herba

Hisop Hedge amat berkesan dan herba yang berguna yang boleh digunakan untuk kegunaan dalaman dan luaran. Resipi berikut adalah bertujuan untuk membuat minyak pemulihan, memampatkan dan merebus herba untuk aplikasi luaran.

Sakit sendi, sakit sendi dan belakang, luka bakar dan luka boleh sembuh dengan minyak lindung nilai hisop, merebus dan memampatkan. Minyak mesti dibuat oleh penyebatian puncak hisop lindung nilai (1 bahagian) dengan minyak biji bunga matahari atau minyak sayuran lain (2 bahagian). Tinggalkan campuran untuk minuman selama 20 hari pada suhu bilik. Sapukan minyak memampatkan pada waktu malam. Merebus, seterusnya, harus dibuat dengan penyebatian 3 sudu besar herba dengan segelas air. Tutup kuali dan masak berwarna selama 10-15 minit. Gunakan merebus sebagai kompres. Cara lain untuk membuat memampatkan berkaitan dengan puncak segar herba, serbuk daripada puncak dan ekstrak herba dalam larutan alkohol.
Dalam usaha untuk merawat tumor payudara, proses menjadi kejam payudara atau kerengsaan, anda perlu memohon memampatkan daripada merebus puncak hisop lindung nilai.
Kerengsaan atau lain-lain penyakit membran mukus mulut dan tekak boleh sembuh dengan merebus atau berwarna daripada herba. Anda boleh berkumur merebus atau berwarna disiram. Di samping itu, campurkan 20-30 titik berwarna dengan setengah gelas air dan memburuk-burukkan gusi anda dengannya.
Campurkan kuantiti yang sama herba pasir puncak lindung nilai segar hisop, puncak salvia pasir dan lemak babi teliti. Selepas itu, memerah pes melalui kain kasa dan memburuk-burukkan luka kronik dengannya.
Anda perlu bilas mulut anda dengan berwarna disiram lindung nilai hisop untuk melawan bau mulut.
Hisop Hedge pertama kali diiktiraf sebagai ubat herba lama dahulu. Orang perasan bahawa haiwan turun bersama radang menyebabkan bisul dan kudis jika jerami atau rumput yang terkandung dalam kuantiti yang banyak herba. Di samping itu, ia sentiasa berlaku kepada haiwan putih atau hitam dan putih pada hari yang cerah. Ahli-ahli sains telah menjelaskan hakikat yang aneh. Ternyata, jus herba ini mengandungi perkara pewarna. Perkara itu menjadi aktif apabila terdedah kepada cahaya matahari yang membawa kepada pengaruh toksik pada kawasan berwarna cerah kulit haiwan.

Hisop Hedge mempunyai antiseptik, astringen, yg membida rasa sakit, penyembuhan, diuretik dan kualiti pemulihan. Ia merangsang pertumbuhan semula tisu, dan pergerakan pelbagai kelenjar dan jantung. Di samping itu, herba menenangkan anda ke bawah. Oleh kerana pelbagai besar ciri-ciri penyembuhan, herba ini masih salah satu ubat yang paling biasa digunakan herba pada masa kini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar